FANDOM

Nelly Granger Palentir (ur. 1967, zm. 1995 roku w Varennie we Włoszech) - matka Jamesa i żona Howarda. Miała także siostrę, o której na razie nie wiemy zbyt dużo.

13 czerwca 1989 wyszła za mąż za Howarda Palentira. W 1994 na świat przyszedł ich syn.

Kobieta zmarła w 1995 w wyniku wypadku samochodowego.

Okoliczności śmierciEdytuj

Ilustracja22odcinek.jpg

"Żona miliardera Howarda Palentira ginie w wypadku. Varenna, 3 lipca. - Nelly Granger Palentir, żona biznesmena i archeologa Howarda Palentira, zginęła wczoraj w wypadku drogowym na Via Esino, w pobliżu miejscowości Regolo. Dokładne okoliczności wypadku nie są jeszcze znane, ale wydaje się, że pani Palentir straciła panowanie na zakręcie, na odcinku, w którym każdy zakręt wychodzi na jezioro Côme. Samochód zatrzymał się w wąwozie na głębokości około dziesięciu metrów. Nelly Palentir Granger zapadła w śpiączkę w szpitalu w Varennie, gdzie zmarła, nie odzyskawszy przytomności. Miała zaledwie 28 lat. W samochodzie znaleziono również jej rocznego syna Jamesa, który cudem wyszedł z tego cało."

Relacje rodzinneEdytuj

CZGk5EIUgAEttAY.png

Howard wydaje się bardzo kochać swoją zmarłą żonę. Chcąc ją odzyskać, zajął się eksperymentami nad podróżami w czacie, by móc przenieść ją do teraźniejszości. Ich syn ma jednak całkowicie inne zdanie. Na podstawie własnych dochodzeń twierdzi, że Howard traktował Nelly jak rzecz, jego prywatną własność. Nie miała prawa to prywatnego życia, niezależności. Nie mogła mieć więcej znajomych niż on lub tylko tych, których dla niej wybierał. James wspominał także o przedmiotowym traktowaniu kobiety przez jego ojca. Uważa też, że Nelly uciekła od męża.

Nelly-palentir-v2.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki